nike internationalist herr grå

Descargar nike internationalist herr grå gratis por Mediafire, Mega.co.nz, Putlocker, 4Shared, Multiupload en PDF Y DOC, en el foro de Presentaciones.

Tema: nike internationalist herr grå  (Leído 13 veces)

octubre 13, 2017, 05:52:10 am
  • Nuevo
  • *
    • Ver Perfil

DESCARGAR

nike internationalist herr grå har en ikonisk retro silhuett som hjälpte till att ställa tonen för Nike's skopåstetik under hela 80-talet. Kanalisera den retrospännande atmosfären, Internationalisten har en klassisk mesh, mocka och nylonblandning övre som läggs till i sin strömlinjeformade och lätta form. Långt före LunarLon-tekniken använde Nike Permafoam som har funktioner i internationalistens innersula för att dämpa fotbädden i hans uppståndna klassiker.

关nike internationalist dam rosa är tränare av mästare. Ursprungligen utsläppt 1982 vid New York Marathon, var internationalisten bärs av mästare avståndslöpare Alberto Salazar. Den var konstruerad för att vara bekväm på vilket avstånd som helst tack vare användningen av PermaFoam-insoles för att dämpa fotbädden. Det var självklart att han krossade den, vann tävlingen och drev siluetten i rampljuset, där den samlade en kultföljd.

Den här vintage / retro-inspirerade skor har snabbt blivit en av mina favoritlustar! Jag har nyligen fått mitt andra par i den här neutrala kombinationen för att ha på sig alla F / W säsonger - de är supersötiga med leggings (obvi) eller ha på sig med ett stort par mörk denim, manschettad. Jag älskar helt mixen av texturer - mocka, nät, läder - används på internationalisten och de kommer in i så många sötfärgskombinationer + du kan anpassa ett par nike internationalist röd lila iD: s, vilket visar din unika stil! Naturligtvis vill jag ha alla! haha

Internationalisten går tillbaka till 1982 (ja, sneaker är lika gammal som jag är) mycket innan de flesta av er som läser detta föddes. Om du var där var sannolikheten att du var upptagen med att blöja i blöjor eller titta på tecknade film. 1982 var också det år som Nike Air Force 1 lanserades, vilket fortsatte att bli en av de mest ikoniska sparken hela tiden. På samma sätt fick nike internationalist vit svart en kultföljd när de debuterade på Alberto Salazars fötter under New York Marathon. Detta sammanföll med Nike med sina första TV-reklam. Så mycket planering och så mycket inbyggd i frisläppandet av en sneaker. Nästan som om det var en plan för global dominans.

http://www.maxultrase.com/

Descarga PDF en MEGA:

Facebook

Te gusta este Post?

Twitter

Compartelo:

Google +1

+1 a este Post: